Нова причина ожиріння і гіпертонії

09.12.2017 0

 

Вчені з Великобританії, що представляють Ньюкаслський університет, встановили, що до розвитку ожиріння і безсоння у людини можуть призводити прийняті болезаспокійливі ліки. Дослідники відзначили, що останнім часом лікарі фіксують зростання кількості побічних ефектів, пов’язаних з прийомом таких препаратів, – в тому числі з порушеннями нічного дихання і сну.

Вживання ліків від болю, що включають опіоїдні компоненти, на 95 відсотків збільшують ризик ожиріння і на 63 відсотки – ризик гіпертонії, виявили автори нового розслідування. З цієї причини, підкреслюють медики, болезаспокійливі препарати, що застосовуються для боротьби з хронічними болями, слід призначати строго на короткі відрізки часу.

Даний висновок був зроблений фахівцями після того, як вони проаналізували дані, отримані в ході масштабного збору даних про 133 тисячах пацієнтів-сердечників в рамках дослідницького проекту UK Biobank. Пацієнтів умовно поділили на категорії: тих, хто приймав крім кардіопрепаратів, болезаспокійливі, і тих, хто приймав тільки засоби для лікування серця. У пацієнтів були зіставлені показники маси тіла, окружності талії і артеріального тиску.

 

Вчені виявили: у людей, які приймали ліки від болю, значно виростала ймовірність появи ожиріння і гіпертонії.

«Викликає велику стурбованість той факт, що опіоїдні препарати виписуються в зростаючій кількості, – і разом з цим зростає число побічних ефектів від їх прийому. Пацієнтів стали частіше госпіталізувати через передозування болезаспокійливих. У них, крім іншого, фіксуються порушення нічного дихання і безсоння », – повідомили дослідники.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(2 голоси, в середньому: 5 з 5)